20 september 2018

20 september 2018 - Barbadelo, Spanje

Dag 8 

Samos naar Barbadelos 22 km

Vanmorgen stonden we als laatste op, maar in 15 min klaar.In t'donker op pad, langs de doorgaande weg en later door het bos. We liepen op met Niall uit Schotland, dit was zijn 4e camino. We hadden met zijn 3en leuke gesprekken en stopte 2x voor koffie. Ook hebben we op de berg gezongen voor Selina,ze is jarig vandaag.Al gauw hadden we 17 km gelopen in 3:30 behoorlijk hoog tempo. In Sarria hebben we geluncht en geld gehaald voor de komende week. Naill blijft 2 nachten in Sarria om vanuit daar met vrienden de laatste 100 km te lopen, we nemen afscheid.Arlene en ik lopen nog 5 km door om in Barbedelos te overnachten.Helaas de albergue is vol, maar er zijn nog 6 persoonskamers met eigen douche en bed met schone lakens, we besluiten dit te doen als traktatie na 1 week lopen, echt fijn. De wasmachine draait en wij...wij zitten aan de sangria!Cheers xxx

Foto’s

10 Reacties

  1. Arie en Coby.:
    20 september 2018
    Het zijn weer mooie plaatjes Petra, jullie hebben er al weer heel wat km opzitten. Rust lekker uit om er morgen weer fit tegenaan te gaan. Liefs vanuit Putten.
  2. Mamma:
    20 september 2018
    Petra wat een mooie foto.jullie hebben nog steeds mooi weer het was zeker een mooie tocht vandaag.het schiet nu op .geniet er nog van en een fijne avond.💋
  3. Marja:
    20 september 2018
    Wat een schitterende foto's, geweldig, jullie hebben zeker een goeie slaapplek verdiend.
    De eerste week zit er alweer op, wat een belevenissen en ervaringen doen jullie op..
    Fijn dat ik er ook van mee mag genieten. Lekker eten, uitrusten, slapen en morgen weer een mooie tocht toegewenst. lieve groetjes.
  4. Paul Douw van der Krap:
    20 september 2018
    Leuk al die ontmoetingen!
  5. Ellen van Marion:
    20 september 2018
    Wat leuk om je weer te volgen. Mooie verhalen, mooie foto’s!
    Ik wens jullienog een fijne tijd!
  6. Geera:
    20 september 2018
    Wat kan je je zelf verwennen met een wasmachine !! Hahaha
  7. Edwine:
    20 september 2018
    Vanaf nu hebben jullie er een fan bij....Marijn. In Sarria begon ons avontuur samen en in de alberque waar jullie nu slapen, was Marijn’s eerste kennismaking met een alberque op de Camino.
    Slaap lekker en geniet van de wandeling morgen! X
  8. Geert en Rianne:
    20 september 2018
    Wat een super foto’s en jezelf verwennen mag best wel is toch?
    Succes weer voor morgen.
  9. Leo:
    21 september 2018
    Mooi verhaal weer. Mooie ontmoetingen. Nog veel wandelplezier.
    Leo en Marian.
  10. Joke Zeegers:
    21 september 2018
    Je hebt maar weinig nodig om je zelf te verwennen, wat leer je toch veel op de camino. En wij ook dankjewel voor het mooie reis verslag. Groetjes Joke.