19 september 2018

19 september 2018 - Samos, Spanje

Dag 7

Alto do Poio naar Samos 26 km

De albergue in Alto do Poio op 1334 meter is niet veel bijzonders, maar te doen.Een 'oma' die de gorgels uitspuugt op de grond. Soep waarvan we niet kunnen onderscheiden wat er allemaal in zit. Honden, kippen alles loopt door het huis.....een dame die naast mij slaapt ruikt ontzettend naar eau de cologne en de matrassen kei en kei hard kraken omdat er een zeil in ligt....hahaha zoiets niet meer!! maar gelukkig de nacht is voorbij en hup we gaan maar weer eens wandelen. We ontbijten 7:45 uur...daar zien we vele bekenden die nog moeten starten...doel vandaag is Samos.We dalen de gehele morgen en lopen met recht met onze hoofd in de wolken, echt mooi. Doordat we veelal dalen belanden we ook in de wolken en is het frisser. We houden ons vest tot een uur of 11 aan. Als je naar Samos wilt moet je een keuze maken in Triacastela....de route is wel 5 km langer maar ook vlakker en dat is na de route van gisteren welkom. We dachten in het klooster te slapen, maar na de afgelopen nacht en de locatie waar weer 70 man slapen besluiten we toch een andere Albergue te nemen.Nu met 8 op een zaal en het ziet er goed uit.

Foto’s

8 Reacties

  1. Anja:
    19 september 2018
    Heerlijk die Oma 😄😄
    En leuk om elke dag weer jullie avonturen te lezen!
    Top prestatie, groetjes en geniet ervan Anja
  2. René:
    19 september 2018
    Nu kun je je voorstellen als ik in China ben hoe dat is, niet één oma maar een heel volk. Gewoon tijdens het ontbijt op de vloerbedekking van de ontbijtzaal, alsof het gewoon is. Eet smakelijk!!
  3. Paul Douw van der Krap:
    19 september 2018
    Goed verhaal weer Petra! Super!🏃🏽‍♀️
  4. Mamma:
    19 september 2018
    Leuk verhaal Petra.je beleeft toch overal wat anders😀 jullie zullen vannacht beter slapen met zijn zessen inplaars van zeventig man.😀 geniet van de avond.💋
  5. Geert en Rianne:
    19 september 2018
    Weer een stukje dichter bij jullie einddoel en minder zwaar dan gisteren.
    Fijne avond,
    💋😘
  6. Jose:
    19 september 2018
    je kunt als je klaar bent zo een boek schrijven wel ook met mooie foto s erbij prachtig echt genieten met soms bergen en soms diepe dalen !!!! heel veel plezier verder
  7. Leo:
    20 september 2018
    Leuk om te lezen jullie reisverslag. Mooie foto's. Goed wandelweer maar weer. Groeten Leo en Marian.
  8. Heidi van leeuwen:
    21 september 2018
    Oepsss wat heftig