15 juni 2018

15 juni 2018 - Navarrete, Spanje

Dag 9

Viana naar Navarrete ongeveer 25 km

Gisterenavond hebben we met zijn 5en gegeten, wat een hele vrolijke avond was. Elke dag ontstaat er weer een nieuwe camino familie, echt leuk.Na een hele goede nacht in een 2 persoonskamer met ja ja eigen douche,hebben we beide een goede nacht gehad. Daar zijn we echt van uitgerust. Gingen hierdoor wel te laat van start nml rond 8:00. Tijdens het lopen besloten we toch niet in de grote stad Logrono te blijven. Idee was 10 km lopen en dan rustdag.Beide voelde zeker niet de rust in die stad en besloten we 12 km verder te lopen. Totaal is het veelal meer en de zon deed ook zijn werk. Toch weer rond de 25.5 km gelopen. De laatste 5 km zijn altijd zoooo lang. Die kerk zie je al van verre...maar dan..

Deze dag was de route in mijn beleving niet fijn en mistte het buitengebied...de uitzichten kwamen wel het laatste stukje.

We hebben een fijne plek gevonden en zien weer vele bekenden oa ierse jongedame .Nu lekker rusten en douchen.Daarna met zijn allen eten. De peregrino maaltijden zijn overheerlijk...eigenlijk lusten we alles na zo'n tocht. Hahaha

Foto’s

6 Reacties

  1. Mamma:
    15 juni 2018
    Wat fijn dat jullie zo lekker hebben geslapen dan begin je uitgerust aan de volgende dag.Ik kreeg een wandel route gids van een buurvrouw die hem ook gelopen heeft jaren geleden.de route die jullie vandaag gelopen hebben.hebben we al gevonden .erg leuk.jullie hebben weer een lange dag gehad, geniet van het eten en van elkaar.💋
  2. Annelies:
    15 juni 2018
    Ik volg je reis iedere dag. Super om je reisverlag te lezen. Mooie foto's van jullie bijzondere reis. Ik hoop dat je geniet met volle teugen. Liefs,
  3. Arie en Coby.:
    15 juni 2018
    Hallo Petra, het was weer een leuk verslag van deze dag met mooie foto's. Nemen jullie morgen een rustdag? Geniet er dan maar van dan kunnen jullie voeten goed uitrusten. Voor straks welterusten 🌜🌛 een lieve groet vanuit Putten.💋
  4. Petra:
    15 juni 2018
    @ mam en pap, leuk dat jullie alles zo volgen , morgen maar een kleine trip nogelijk naar Veneto.

    @ Coby morgen lopen we idd maar 7 a 10 km en nemen een dag rust. Arlene haar voeten genezen goed , maar vandaag helaas toch weer 1 erbij. Dus pas op de plaats.
    Fijn dat jullie van de verhalen genieten, het is echt een mooie belevenis.

    @ Annelies, inderdaad met volle teugen geniet ik en vele anderen. Zoveel verschillende nationaliteiten. Van een jonge dame uit Noord Korea tot Carla uit Zuid Afrika. Heerlijk alle culturen welke allemaal 1 goal hebben...te voet naar Santiago
  5. Jose:
    16 juni 2018
    heerlijk om te lezen als ik op de bank ZIT hahaha !!! prachtige foto s ,ik denk echt een super ervaring!!!!!
  6. Geert en Rianne:
    16 juni 2018
    Hai goedemorgen Petra , als ik dit schrijf zijn jullie vast al kang weer op pad.
    Wat kun je blij zijn om weer eens een nacht goed te slapen he en dat hebben jullie zeker nodig met deze intensieve inspanningen. Het is niet alleen lichamelijk intensief , maar ook geestelijk. Dat gevoel van er bijna zijn en dan toch nog zo n eind moeten lopen herken ik wel. Mont Ventoux zie je de toren al vanaf het plat maar in het echt is het dan nog wel 10 km.
    Gezellig en leuk om je verhalen en belevenissen te lezen en een stukje mee te beleven. Dat haalt het niet bij jullie ervaring en belevenis . Geniet van je pauze dag Grtjes Geert en Rianne en kids