15 juni 2018
15 juni 2018 - Navarrete, Spanje
Dag 9
Viana naar Navarrete ongeveer 25 km
Gisterenavond hebben we met zijn 5en gegeten, wat een hele vrolijke avond was. Elke dag ontstaat er weer een nieuwe camino familie, echt leuk.Na een hele goede nacht in een 2 persoonskamer met ja ja eigen douche,hebben we beide een goede nacht gehad. Daar zijn we echt van uitgerust. Gingen hierdoor wel te laat van start nml rond 8:00. Tijdens het lopen besloten we toch niet in de grote stad Logrono te blijven. Idee was 10 km lopen en dan rustdag.Beide voelde zeker niet de rust in die stad en besloten we 12 km verder te lopen. Totaal is het veelal meer en de zon deed ook zijn werk. Toch weer rond de 25.5 km gelopen. De laatste 5 km zijn altijd zoooo lang. Die kerk zie je al van verre...maar dan..
Deze dag was de route in mijn beleving niet fijn en mistte het buitengebied...de uitzichten kwamen wel het laatste stukje.
We hebben een fijne plek gevonden en zien weer vele bekenden oa ierse jongedame .Nu lekker rusten en douchen.Daarna met zijn allen eten. De peregrino maaltijden zijn overheerlijk...eigenlijk lusten we alles na zo'n tocht. Hahaha


@ Coby morgen lopen we idd maar 7 a 10 km en nemen een dag rust. Arlene haar voeten genezen goed , maar vandaag helaas toch weer 1 erbij. Dus pas op de plaats.
Fijn dat jullie van de verhalen genieten, het is echt een mooie belevenis.
@ Annelies, inderdaad met volle teugen geniet ik en vele anderen. Zoveel verschillende nationaliteiten. Van een jonge dame uit Noord Korea tot Carla uit Zuid Afrika. Heerlijk alle culturen welke allemaal 1 goal hebben...te voet naar Santiago
Wat kun je blij zijn om weer eens een nacht goed te slapen he en dat hebben jullie zeker nodig met deze intensieve inspanningen. Het is niet alleen lichamelijk intensief , maar ook geestelijk. Dat gevoel van er bijna zijn en dan toch nog zo n eind moeten lopen herken ik wel. Mont Ventoux zie je de toren al vanaf het plat maar in het echt is het dan nog wel 10 km.
Gezellig en leuk om je verhalen en belevenissen te lezen en een stukje mee te beleven. Dat haalt het niet bij jullie ervaring en belevenis . Geniet van je pauze dag Grtjes Geert en Rianne en kids