26 juni 2018

26 juni 2018 - Sahagún, Spanje

Dag 20

Calzadilla de la Cueza naar Sahagun

Gisteren waren er in het plaatsje Calzadila de la Cueza 2 alberques, alleen in beide herbergen waren groepen tieners aanwezig ivm hun tocht met school naar Léon. Betekende dat er een grote zaal was met 34 tieners en een achterkamer met 6 stapelbedden voor pelgrim. Kamer was erg klein, super warm en benauwd. Conclusie een hele slechte nacht.Vanmorgen gingen we om 6:00 al lopen, de weersverwachting opnieuw heet en na 13 uur kans op onweer. De tocht was niet spectaculair, maar wel weer beter dan de laatste 2 dagen.

Zojuist 12:30 aangekomen in Sahagun op tip van een pelgrim welke de tocht achterste voren liep om te overnachten in alberque Santa Cruz

 http://www.alberguesensahagun.es/ 

We hebben hier een gezamelijk maal, waar alle pelgrims iets aan eten meebrengen en om 18:30 hebben we een pelgimsmis.

Welkom was erg warm en hebben net een kamer gekregen.Een 2 persoonskamer met eigen toilet en bad voor 10,=. Wauw dat is echt een kadootje op de camino.Nu rusten en bijkomen. Weer 23 km in de benen.

Foto’s

3 Reacties

  1. Mamma:
    26 juni 2018
    Wat zullen jullie lekker slapen vannacht. Zijn jullie al moe van die langen tochten nog een paar dagen dan zit het er weer op.morgen nog een fijne dag.liefs van ons bikkels.😄😎💤🍷
  2. Arie en Coby.:
    26 juni 2018
    Hallo Petra, jullie hebben het vandaag toch maar weer gefikst. Goed hoor. Voor straks welterusten ik hoop voor jullie dat je vannacht wel goed zal slapen🌝 Liefs vanuit Putten.💋
  3. Marja:
    27 juni 2018
    Hallo Petra, dat hadden jullie wel verdiend, de luxe van een kamer voor jullie zelf!
    Wat een mooie foto's heb je weer gestuurd, nog even het het zit erop, zal best wennen zijn als je weer thuis bent. Heel veel sterkte deze laatste dagen en heel veel wandelplezier toegewenst, lieve groetjes, Marja