22 september 2018

22 september 2018 - Palas De Rei, Spanje

Dag 10

Gonzar naar Pontecampana = 23.6 km

Redelijk geslapen in een albergue wat geheel niet sfeervol was. Alles was kobaltblauw, plastic matrassen en kussens( zeer heet in de nacht), kobalt blauwe geverfde toiletten en douches...we aten wel heerlijk in een albergue in de dorp. We vertrokken rond 7 en gingen over vele heuvels en door vele bossen. We liepen samen op, alle mensen welke we hadden ontmoet nergens meer vernomen. Sommigen gingen sneller ivm een te halen vlucht en anderen namen een rustdag. Dat is de camino....Gisteren was niet onze beste dag, eigenlijk waren we op de laatste 8 km stuk gegaan en zouden vandaag kijken wat zou lukken met lopen en meer rustpauzes nemen. Dit gedaan en besloten een gezellige alberque te nemen, ook dit lukte zonder cooraf te boeken, albergue casa Domingo. We zitten heerlijk in de tuin, Arlene schrijvend in haar boek en ik schrijf nu dit blog. Onze was is zo klaar welke we in de tuin kunnen ophangen. Vanavond eten we om 19 uur gezamenlijk met de pelgrims die hier logeren....geniet allen van het weekend enne ...wij gaan morgen nogmaals een stukje lopen xx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Foto’s

8 Reacties

  1. Arie en Coby.:
    22 september 2018
    Hallo Petra, jullie ook een fijn weekend, en voor straks eetsmakelijk met de pelgrims. En hopelijk zijn de bedden vannacht beter en niet zo warm. Voor morgen weer een mooie dag gewenst. Liefs vanuit Putten.
  2. Gerda:
    22 september 2018
    Wat n gezellig plekje voor de avond en nacht. Fijne avond, geniet van t bed en hoop dat jullie morgenocht weer getrakteerd worden op de magische zonsopkomst. Kuzzzz 💖
  3. Mamma:
    22 september 2018
    Weer een dag voorbij. Het zijn weer mooie foto’s vandaag. Straks lekker eten. Jullie hebben vandaag een goeie slaapplek. Morgen weer een fijne dag het weer is beter bij jullie dan hier. Liefs vanuit Maassluis.💋💋
  4. Hannah:
    22 september 2018
    Wat een ervaring Peet elke dag weer anders 👏🏻
  5. Geert en Rianne:
    22 september 2018
    Geniet van je avond en morgen gezond weer op. Zet m op💋💋
  6. Marja:
    23 september 2018
    hallo Petra, hoop dat jullie lekker en goed geslapen hebben, ik denk dat jullie al een paar kilometers hebben gelopen. Heel veel succes!!!!!! lieve groetjes,
  7. Leo:
    23 september 2018
    In ieder geval goed geslapen en gegeten. Toch wel heel belangrijk. Sterkte voor de rest van de tocht en ondanks het afzien vooral genieten!
  8. Heidi van leeuwen:
    23 september 2018
    Mooie foto