Schiphol- Doha
Ruben heeft me 11:00 naar de trein gebracht en ging ik onderweg naar Schiphol. Daar stond de uitdaging ons te wachten hoelang het zou duren voor we bij ons vliegtuig waren. Het duurde 1 uur tot de drop off van de koffers en daarna 1,5 uur tot de douane. Het viel allemaal wel mee. We hadden nog een 45 min om te boarden en namen we eerst een kop koffie. We waren groep 1 om te boarden, zit je op tijd en klaar om te gaan......blijken er nog wat mensen te missen. Mogelijk vanuit een overstap? Geen idee. Er zijn ongeveer 412 mensen aan boord, cabin crew niet meegerekend.
1,5 uur later vertrokken we en kregen we door dat we af en toe turbulentie zouden krijgen maar verder een smooth flight. Rond 19:00 ontvingen we een diner; kip met rijst, salade , een broodje en dessert. Broodje en dessert gelaten omdat de trek nog wat afwezig is. Wie weet later op de vlucht.
Er is genoeg entertainment en kiezen we uit allerlei films, Elles kijkt Downtown Abbey, Richard iets van Sniper en ik Top Gun. Slapen zal op de volgende vlucht welkom zijn, die vlucht duurt 10 uur. Vanuit Doha een lieve goedenacht!

